top of page

Nöjd kund

Vårt mål är alltid att du ska lämna oss 100% nöjd

Vi lägger ner all den tid som behövs för att höra dina önskemål och vi är tydliga i konsultationen om vad som är möjligt att göra med ditt just ditt hår. Därför är det bra om du redan innan besöket har med dig bilder och är tydlig med vad du har tänkt dig, vi kommer utifrån det göra en bedömning om vad som är möjligt.

Om du inte känner dig nöjd

Skulle du inte vara nöjd med resultatet på ditt hår utgår vi från att det är ett tekniskt fel från oss frisörer, och inte ett estetiskt fel om vi utfört behandlingen såsom vi kommit överens om. Det är viktigt att du talar om detta så snart som möjligt, gärna när du är på plats hos oss ifall du inte är nöjd. Går det för lång tid innan du hör av dig kan vi inte åtgärda felet, så vi behöver höra från dig inom max 7 dagar efter ditt besök.

 

Om vi behöver korrigera ditt hår p.g.a. att håret inte reagerat som förväntat eller att det är tekniskt fel utfört arbete kommer vi erbjuda en ny tid inom 14 dagar kostnadsfritt. Känner du att du inte passar i det vi kommit överens om så behöver du boka en ny tid till fullt pris.

Skulle det inträffa att du inte är nöjd med ditt besök ber vi dig maila oss på hej@salongwillarp.se. Risken för att vi missar meddelanden på facebook/instagram är stor och därför undanbes detta helt.

bottom of page