Vår nöjd kund-policy
Vårt mål är alltid att du ska lämna oss 100% nöjd
Vi vill verkligen förstå dina önskemål och tar oss alltid tid att lyssna på vad du vill uppnå med ditt hår. Under konsultationen kommer vi att prata igenom vad som är möjligt för just dig, så att vi kan skapa den bästa lösningen tillsammans. För att vi ska kunna göra det så bra som möjligt, är det toppen om du kan ta med dig några inspirationsbilder och dela med dig av dina tankar innan ditt besök. Då kan vi tillsammans bedöma vad som är genomförbart och skapa något du kommer att älska.
Om du inte känner dig nöjd
Om du inte skulle vara nöjd med resultatet av ditt hår, utgår vi från att det handlar om ett tekniskt fel från vår sida, inte ett estetiskt, förutsatt att vi har följt den överenskommelse vi haft. Vi ber dig att meddela oss så snart som möjligt, helst medan du fortfarande är på plats, om du känner att något inte stämmer. Om det går för lång tid innan du hör av dig, kan vi tyvärr inte åtgärda problemet, så vi behöver få din feedback inom 7 dagar efter ditt besök.
Om vi behöver korrigera ditt hår på grund av att det inte reagerat som förväntat, eller om det är ett tekniskt fel i arbetet, erbjuder vi en ny tid inom 14 dagar utan extra kostnad. Om du däremot känner att du inte passar i det vi kommit överens om, behöver du boka en ny tid till fullt pris.
Om du skulle känna dig missnöjd med ditt besök, ber vi dig att kontakta oss via mail på hej@salongwillarp.se. Det är lätt att vi missar meddelanden på Facebook eller Instagram, så vi undanber oss kontakt via dessa kanaler.